بازدید: 64 بازدید
معرفی Copilot Pro و Copilot GPT Builder توسط مایکروسافت؛ ساخت چت‌بات بدون کدنویسی

معرفی Copilot Pro و Copilot GPT Builder توسط مایکروسافت

 

مایکروسافت ابزارهای جدید Copilot Pro و Copilot GPT Builder را برای ساخت چت‌بات‌های هوشمند بدون نیاز به برنامه‌نویسی معرفی کرد .

 

مایکروسافت امروز سرویس Copilot Pro را معرفی کرد که یک نسخه اشتراکی از Copilot با قابلیت‌های پیشرفته‌تر است. این شرکت همچنین از ابزار جدید دیگری به نام Copilot GPT Builder رونمایی کرده است که اطلاعات زیادی درباره آن در دسترس نیست.

اما بنا بر پیش‌بینی‌ها، Copilot GPT Builder به کاربران امکان می‌دهد بدون نیاز به دانش برنامه‌نویسی، چت‌بات‌های هوش مصنوعی سفارشی خود را بسازند. ظاهر و رابط کاربری این ابزار جدید بسیار کاربرپسند به نظر می‌رسد و برای افراد غیرفنی طراحی شده است. استفاده از این قابلیت نیاز به دانش تخصصی ندارد که استفاده از آن را برای کاربران مختلف ساده می‌کند.

سرویس Copilot GPT Builder فعلاً چهار قالب برای اهداف و کاربردهای گوناگون ارائه می‌دهد و انتظار می‌رود در آینده قالب‌های بیشتری نیز به آن اضافه شود. هرچند هنوز به طور رسمی تأیید نشده، ولی احتمال دارد کاربران بتوانند از طریق یک فروشگاه اختصاصی مشابه فروشگاه OpenAI، از مدل‌های سفارشی هوش مصنوعی خود درآمد کسب کنند.

قابلیت Copilot GPT Builder چندین مزیت دارد که شامل موارد زیر است:

الف) طراحی ساده و غیرفنی چت‌بات‌ها

ب) امکان شخصی‌سازی کامل چت‌بات‌ها

ج) توانایی کسب درآمد از مدل‌های سفارشی هوش مصنوعی

د) صرفه‌جویی در زمان و هزینه در مقایسه با استفاده از متخصصان

 

بنابراین Copilot GPT Builder می‌تواند تجربه طراحی و استفاده از چت‌بات‌های هوشمند را برای کاربران مختلف آسان‌تر کند. در مجموع این ابزار جدید می‌تواند یک انقلاب در حوزه هوش مصنوعی محسوب شود.

مطالعه بیشتر