بازدید: 33 بازدید
شماره مجازی تلگرام

شماره مجازی تلگرام و سرویس های آنلاین

 

شماره مجازی چیست؟

شماره‌ی مجازی شماره‌ای است که به مکان ثابتی محدود نیست و وجود حقیقی ندارد. از شماره‌های مجازی می‌توان برای برقراری یا دریافت تماس با هر دستگاهی از‌جمله تلفن‌‌همراه یا تلفن‌ نرم‌افزاری استفاده کرد. از کاربردهای شماره‌ی مجازی می‌توان به ساخت اکانت تلگرام یا اپل آی‌دی و عضویت در وب‌سایت‌های معروفی مانند آمازون اشاره کرد. شما نیز برای ساخت حساب در شبکه‌های اجتماعی مانند تلگرام، اینستاگرام، توییتر، و فیسبوک، یا سایت‌ها و نرم‌افزارهای مختلف، نیاز به وارد کردن شماره موبایل و تأیید پیامکی دارید. اما ممکن است استفاده از شماره شخصی مناسب نباشد یا تمایل به اشتراک گذاری آن نداشته باشید. با استفاده از پنل شماره مجازی ویدا ارتباط ، می‌توانید به صورت نامحدود از بیش از ۱۶۰ کشور مختلف جهان شماره مجازی دریافت کنید و به ساخت حساب‌های بی‌نهایت در این شبکه‌ها با هزینه کمتری بپردازید. این شماره‌ها امکان دریافت پیامک حاوی کد فعالسازی را برای ساخت حساب در هر سرویسی فراهم می‌کنند.

مزایای سرویس شماره مجازی ویدا ارتباط
قیمـت ارزان تر نسبت به سایر سرویس دهندگان
کیفیت بالا     تحویل فوری   پرداخت آنلاین  امنیت بالا

شماره های مجازی در اغلب اوقات تا زمانی که از اکانت خود خارج نشوید می توانید از آن استفاده کنید .

شماره های مجازی فقط یکبار کد ورود را داده و تا زمانی که از حساب خود خارج نشوید معمولا امکان استفاده از شماره بوده و مشکلی نخواهید داشت .

این شماره‌ها تنها در محدوده زمانی 3 الی 30 دقیقه قادر به دریافت پیامک هستند و در صورتی که پیامکی دریافت نشود هزینه به کیف پول شما عودت داده می‌شود و می‌توانید شماره دیگری بگیرد.

پس از گذشت 3 الی 30 دقیقه قادر به دریافت کد مجدد نخواهید بود، اما  اگر شماره مجازی شما پیامکی دریافت نکرد لغو شده و در همان لحظه هزینه به کیف پول شما عودت داده می‌شود.

 

شماره های مجازی برای سرویس های زیر در دسترس می باشد :

 

شماره مجازی تلگـرام تلگـرام

شماره مجازی اپـل اپـل

شماره مجازی واتسـاپ واتسـاپ

شماره مجازی اینستاگرام اینستاگرام

شماره مجازی توییتــر توییتــر 

شماره مجازی پی پال پی پال

شماره مجازی تیک تاک تیک تاک 

شماره مجازی وبمانی وبمانی 

شماره مجازی Coinbase Coinbase 

شماره مجازی کلاب هاوس کلاب هاوس

شماره مجازی لینکدین لینکدین

شماره مجازی AliPay AliPay

شماره مجازی Alibaba Alibaba

شماره مجازی ebay ebay

 

و بسیاری از سرویس های دیگر مثل یاهو ، آمازون ، ایمو، لایکی، تانگو و .. و با بیش از 100 کشور با کمترین قیمت همراه با پرداخت آنلاین .

 

جهت سفارش شماره مجازی روی لینک زیر کلیک کنید . 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالعه بیشتر