بازدید: 32 بازدید

هوش مصنوعی DALL-E 3 به نرم‌افزار Paint ویندوز اضافه شد

مایکروسافت اخیراً ابزار هوش مصنوعی Paint Cocreator را معرفی کرده است که از تکنولوژی DALL-E 3 بهره‌مند شده و به کاربران این امکان را می‌دهد تا با توجه به توضیحات متنی، تصاویر خود را ایجاد کنند. این ابزار هوش مصنوعی، جزئیاتی که توسط کاربران توصیف می‌شوند را در نظر گرفته و تصاویر متناظر را تولید می‌کند.
هوش مصنوعی paint

مایکروسافت این قابلیت را به نرم‌افزار Paint افزوده است و آن را به نام Paint Cocreator معرفی کرده است. این امکان پیش‌تر در هوش مصنوعی بینگ مورد استفاده قرار گرفته بود و اکنون در ویندوز ۱۱ برای استفاده گسترده تر آماده شده است.

آموزش هوش مصنوعی paint

برای تجربه این ویژگی، کاربران باید به‌روزرسانی جدیدترین نسخه از نرم‌افزار Paint را نصب کرده و به صورت آزمایشی با Paint Cocreator آشنا شوند. هرچند امکان دسترسی همزمان برای تمام کاربران ممکن نیست، اما علاقه‌مندان می‌توانند از این قابلیت با استفاده از به‌روزرسانی‌ها و پیوستن به فهرست انتظار در نرم‌افزار Paint بهره‌مند شوند.

برای استفاده از Paint Cocreator، کاربران می‌توانند با باز کردن نرم‌افزار Paint و کلیک روی آیکون Cocreator در بخش ToolBar، به این ابزار دسترسی یابند. با توضیح تصویر موردنظر در باکس متن، کاربران می‌توانند به‌سادگی تصاویر متناسب با توضیحات خود را ایجاد کنند. همچنین، مایکروسافت آموزش‌های مرحله‌به‌مرحله را درون برنامه‌ی Paint قرار داده است تا به کاربران کمک کند تا با قابلیت‌های Cocreator آشنا شوند و از آن به بهترین نحو استفاده کنند.

هوش مصنوعی paint

مطالعه بیشتر